De ce se blocheaza GPS-ul tau Smailo HD?

Cativa utilizatori de GPS-uri Smailo HD ne-au semnalat ca dispozitivele lor fie se blocheaza, pe ecran ramanand doar ecranul cu sigla Smailo, fie pe ecran sunt afisate numai iconitele pentru ceas, baterie si sageti.

Acest defect apare atunci cand in dispozitiv se introduc carduri de memorie utilizate si in alte aparate (telefoane mobile, aparate foto sau alte sisteme de navigatie) sau cand se instaleaza de catre utilizator aplicatii soft neautorizate.

Recomandarea noastra este ca, atunci cand doriti sa folositi un microsd, inainte de introducerea lui in sistemul de navigatie, sa formatati cardul.

9 comentarii

  1. smailo hd 50 …. bleah … nici bine nu l-am cumparat ca mi se blocheaza . nu pot sa accesez nici o pictograma…

    • Buna ziua,

      Ne pare rau ca GPS-ul achizitionat v-a facut probleme. Va rugam sa trimiteti pe adresa service@arobs.ro un numar de telefon la care puteti fi contactat de cineva din echipa de service Smailo, pentru a gasi o modalitate de servisare. Va multumim.

  2. Am cumparat acum 3 zile un gps Smailo HD 5.0 care sa blocat desi am formatat cardul inainte sa il introduc in gps…sunt dezamagit de acest produs si pe viitor am sa il evit.

    • Stimate domnule Dumitrascu,
      Dispozitivul dvs. trebuie sa ajunga in cadrul departamentului de service pentru a i se rescrie sistemul de operare.
      Avand in vedere faptul ca dispozitivul este garantie, va rugam sa ne comunicati adresa la care puteti fi gasit de un curier Cargus pentru a prelua coletul, precum si un numar de telefon de contact. Va rugam sa transmiteti toate aceste informatii pe adresa service@arobs.ro.
      Ne cerem scuze pentru orice disconfort creat de defectarea GPS-ului.

  3. Rezolvarea este sa reparati bugurile fiindca daca stiam ca e asa de prost nu il cumparam!

    • Stimate domn,
      Ne pare rau ca ati intampinat probleme in folosirea GPS-ului Smailo. Va rugam sa va adresati departamentului nostru de service: tel. 0364 730 907 sau service@arobs.ro. Specialistii nostri va stau la dispozitie pentru orice problema.

  4. am un smailo hd 5.0 care ramane fara sonor se mai si blocheaza si nu gaseste unele adrese

  5. Si daca s-a defectat, care e rezolvarea?

    • Va rugam sa va adresati departamentului nostru de service: tel. 0364 730 907 sau service@arobs.ro. Specialistii nostri va vor oferi, cu siguranta, cea mai buna solutie.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s